dinsdag 9 juni 2015

I Wish TAG!

Hey hallo!
Vandaag doe ik een TAG voor jullie. Sorry dat dit artikel een dag later online is gekomen, er ging wat mis met mijn schema en tijd. Hopelijk vinden jullie het niet erg.
Het is de I Wish TAG, het gaat over allemaal dingen wat jij graag zou willen. Ik vind het een hele leuke TAG, ik zag hem bij Vera Camila.
Enjoy!

1: Als je alles zou mogen zijn, wat zou dan je droombaan zijn?
 Dit is lastig, maar ik denk toch wel kunstenares, dat lijkt me zo gaaf! Dat je gewoon met jou  kunst     andere mensen blij kan maken. Dat zou toch geweldig zijn?

2: Als je een super overdreven luxe iets zou mogen aanschaffen, wat zou dat dan zijn?
Jeetje, hmm ik denk of een hele mooie supersonische camera, of het hele copic marker set, of een Iphone 6. Of een privé vliegtuig met piloot. hehe moeilijk dit

Afbeeldingsresultaat voor prive vliegtuig kopen

3: Als je een dagje zou mogen optrekken met iemand uit een film/serie/karakter wie zou dat dan zijn?
 Heel eerlijk, ik kijk bijna nooit films of series, waarom? ik kan niet zo lang stil zitten en niks doen. op een een of andere manier zegt mijn hoofd dat het tijd verspilling is. Ik zou het daarom eerlijk gezegd ook niet weten haha.

4: Als je een locatie mocht kiezen, waar je eindeloos naar toe zou kunnen geteleporteerd worden waar zou dat dan zijn?
Daar hoef ik niet lang over na te denken, Zweden natuurlijk! Het is sowieso een prachtig land, maar mijn aller beste vriendin Josephine woont daar ook en ik zie haar veel te weinig. ik zou dolgelukkig worden als ik dat zou kunnen.

Afbeeldingsresultaat voor sweden nature

5: Als je een ding mocht kiezen wat je door zou kunnen eten zonder er dik of misselijk van te worden, wat zou het dan zijn?
Ehm, ik denk toch wel Chocolade, of Oreo koekjes. Yum!

6: Als je een angst van jezelf zou mogen wegnemen wat zou dat dan zijn?
Mijn spinnenangst, ik word al gek bij de kleinste spinnetjes terwijl andere de grootste zo oppakken!

7: Als er een band bij jou thuis een privé concert zou geven, welke zie je dan het liefst?
Chef Special! Hun zijn zo mega tof! Wauw wat hou ik toch van hun muziek.

Afbeeldingsresultaat voor chef'special

8: Als je elk huisdier zou mogen hebben, waar zou je dan voor kiezen?
Ik denk een Lama of een Alpaca, die beesten zijn echt geweldig.

Afbeeldingsresultaat voor alpaca

9: Als je een superpower zou mogen hebben welke zou je kiezen?
Ik denk, teleporteren of onzichtbaar zijn, het lijkt me alle twee zo mega handig en leuk!
Je kan overal naar toe zonder gezien te worden of geld te moeten betalen.



Dit was het! Ik hoop dat jullie het leuk vonden! En voel je vrij om hem over te nemen! Bedankt voor het lezen. <3  
~Yara                                                                                                                                                                  

2 opmerkingen:

  1. Leuke tag! Ik zou voor één dagje wel Hanna uit de serie Pretty Little Liars willen zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat Lief! Dankjewel!
      Ik heb ook geprobeerd PLL te kijken maar series zijn gewoon niks voor mij, maar ik snap je wel! Ze is tof :)

      Verwijderen