donderdag 25 juni 2015

Oriflame Milk & Honey Gold Hair Mask

Hee lieve mensen,
Vandaag even wat anders dan een huidproduct. We gaan het over een haarmasker hebben :D Ik hou echt super veel van haarmaskers, het maakt me haar weer zacht en mooi glanzend. Tijdje geleden heb ik een haarmasker van Oriflame aangeschaft, van het merk Milk & Honey. Dit is een lijn met daarin eigenlijk allemaal producten voor het lichaam en haar zoals shampoo's, conditioners, douche gel enz. 
Ik ga aan jullie vandaag een korte review geven van het product. Dus laten we beginnen <3


Milk & Honey Gold Hair Mask : Verzorg je haar met dit luxe haarmasker met schitterende gouden pigmenten. Zorgt voor intense voeding en extra hydratatie met drie ingrediënten uit natuurlijke bronnen: melk, honing en tarwe. Het haar ziet er gezond en stralend uit en is makkelijk in model te brengen. 250  ml.


Mijn mening over het product: 
Het haarmasker ruikt echt heerlijk. Het ruikt niet naar honing maar ook niet echt naar melk, de combinatie zit er precies tussen in wat het product zo lekker laat ruiken. Het masker is een goed vloeibaar product waardoor je het makkelijk in kan smeren. Het enigste nadeel van dit product is als je teveel pakt dan valt er al snel een druppel op de grond omdat het zo vloeibaar is. Of dat aan mijn onhandigheid ligt of aan het product zou ik niet weten maar dat vind ik persoonlijk een nadeel. Je laat het er 5 a 10 minuutjes inzitten en dan komt het spannendste... Werk het product ja of nee ? Tijdens het uitspoelen voel je dat je haar erg zacht is. Na het föhnen van mijn haar is het zacht met een geweldige glans eroverheen. Het maakt het haar ook niet sneller vet dan normaal, daar ben ik wel blij mee :) Ik ben erg positief over het product en zou het zo nog een keer bestellen. 

Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in het product je kan het op de site bestellen en de kosten zijn 13,-.

Heel erg bedankt voor het lezen <3 
Tot volgende week! X Ilse

Social media:
Twitter:
Persoonlijk: @Ilsekusjx
Persoonlijk: @Yaraa._
Gezamelijk: @YaraIlse

Instagram:
Persoonlijk: @Ilsekusjx
Persoonlijk: @Yaraa._

Tekenaccount: @Yara_.art


Geen opmerkingen:

Een reactie posten