vrijdag 3 juli 2015

Londen dairy!

Hee lieve mooie mensen,
Sorry dat het artikel een dag later komt maar wegens omstandigheden kon ik hem gisteren niet uploaden maar, zoals jullie wel weten zijn we 2 weken terug naar Londen geweest. Het super leuk en ik heb werkelijk mijn ogen uitgekeken <3 wat een mooie stad! En de week ging ook zo snel 'Helaas :( . Natuurlijk hebben wel allebei verschrikkelijk veel foto's gemaakt en die wil ik graag met jullie delen <3 Nou genoeg gepraat let's started!

Dag 1 (15'06'2015) : Om 09.00 uur vertrokken we van de verzamelplaats en gingen met de bus naar Frankrijk. De bus reis was ontzettend lang... Gelukkig zat ik naast de juiste persoon waar ik ontzettend mee heb kunnen lachen :) De busreis was dus niet heel ernstig. Vanaf Frankrijk gingen we met de boot naar Dover dat in Engeland ligt. Dit duurde ongeveer 2 a 3 uur, maar het was wel echt heel mooi om te zien :). Toen we weer op land kwamen hebben we nog 2 uur moeten rijden met de bus... en dan zit je na te denken bij welk gastgezin je komt. Zo een spannend moment was dat!! Je werd vanaf het meeting point opgehaald door je gastgezin. Het gastgezin zelf was erg aardig en erg gastvrij. Voor de rest het huis was niet erg groot en we lagen ook met ze 4e op een kamer, maar ook dat had wel wat vond ik. Aangezien dit niet erg boeiend is gaan we gelijk door naar dag 2 :). 







Dag 2 (16'06'2015) : De dag startte voor mij om 06.00 uur. Om 07.45 uur moesten we lopend richting het meetingpiont dit was nog geen eens een kwartiertje lopen hahaha. We gingen gezellig met ze alle naar de metro en vanaf de metro een Londen walk doen. Natuurlijk de Londen Eye gezien en de Big Ben ofcourse. Ook zijn we nog lang het Buckingham palace langs gelopen. Na 1 uur gelopen te hebben deden me voeten al pijn maar de docenten wouden gewoon door :( We kregen uiteindelijk 1 uurtje pauze, nja dan maar rondlopen bij de Mac Donalds haha :) Ook gingen we nog naar Camdan Lock, de markt van Engeland... Er waren vooral eettentjes wat erg leuk was :). Ook hebben we nog gewinkeld bij de H&M. 'S avonds natuurlijk weer met de metro naar huis en we aten als avond eten rijst met een 1 of andere saus met ananas erin, was wel lekker. 


Dag 3(17'06'2015) : De dag begon weer zelfde tijd als gister. We hebben de hele dag museums bezocht. We gingen eerst naar het history museum, dat was wel oké maar we waren eerder afgeleidt door de jongens die er liepen ghehe :) daarna hadden we weer een uurtje pauze en hingen we weer in de Mac Donalds rond. Ook gingen we nog naar een museum Ripley's. Ook dit was echt super tof! Het was een museum met allemaal originele dingen. Na alle museums bezocht te hebben kregen we wat tijd voor ons zelf. We hebben in die tijd wat winkels bezocht, naar artiesten op straat gekeken, gezeten en wc's gezocht hahahaha. 's avonds aten we patat met worstjes. Het was wel lekker. 's avonds pakte we onze spullen in en zodat we dat de volgende ochtend niet hoefde te doen en niks gingen vergeten. De avond liep een beetje uit waardoor ik de volgende ochtend nog al moe door was ghehe :). 























Dag 4 (18'06'2015) : O my god de laatste dag in Londen :(. Het ontbijt was chocopops met melk wat we wel erg snel moesten opeten want we hadden nogal haast. De vrouw waar we in huis zaten die bracht ons weg met de auto omdat we niet met de koffers konden lopen. Hierdoor moeten we wel wat eerder weg verwegen de oppaskinderen die zij kreeg om 08;00 uur. Yara en ik gingen nog even langs de Lidl om wat broodjes en drinken te halen en de andere meiden gingen alvast naar het verzamel punt toe. Toen weer met de metro naar Londen zelf toe en de laatste 2 activiteiten die we gingen doen waren in de Londen Eye (wat ontzettend hoog was maar wel ontzettend leuk)  en in een boot waardoor je The Londen Bridge kon zien. Toen we van de boot afstapte kwamen we erachter dat Yara haar portemonnee had verloren. Gelukkig is ie nu weer gevonden door een man die het via Facebook met haar deelde. Ze heeft hem nog niet binnen maar hij is al wel verstuurd. Vanaf de boot kwamen we echt in een super mooi maar luxe gedeelte van Londen <3 Vanaf daar reisde we weer door Oxford Circus, de zelfde plek waar Yara en ik gister waren. We hebben op markten gekeken, weer naar straatartiesten enz. Als avondmaaltijd aten we bij KFC. 's Avonds gingen we naar een musical Mamma Mia, wat ontzettend leuk was :D Vanaf dat punt reisde we door naar de boot met de bus.























Dag 5 (19'06'2015) : We hebben 4 uur op die boot gezeten, vanaf de busreis van Frankrijk naar Nederland heb ik niks meer mee gekregen want ik was in slaap gevallen. We ontbeten bij een plek in Noord-Brabant en daar hebben we een uurtje gezeten en toen weer vanaf dat punt heb ik geslapen en werd vlakbij Purmerend wakker gemaakt om m'n opa en oma te bellen of ze er zo laat wouden staan zodat we gelijk naar huis konden en ik geen uur hoefde te wachten. We waren een uur eerder dan de geplande tijd in Hoorn maar ik heb wel een super leuke, toffe reis gehad achter de rug. Was alleen kapot toen ik thuis was en ging daarom na het douche gelijk slapen :).

















Londen was echt super en is zeker een aanrader. Ik ga sowieso weer heen :D. 
Bedankt voor het lezen en jullie aandacht :)

-Xx Ilse
























Geen opmerkingen:

Een reactie posten