vrijdag 19 juni 2015

W7 IN THE BUFF

Hee lieve mensen,
Ik heb een aankoop gedaan en ik ben er echt super blij mee <3. Deze palletten wou ik al een tijdje maar het kwam er maar steeds niet van, toen ik op marktplaats ging kijken kwam ik 4 gloednieuwe palletten tegen. Gloednieuw ja en niet gebruikt :D Daarom komen de aantal weken reviews van de palletten.  W7 is een Engels merk dat gebaseerd is op het urban decay pallet, alleen is dit stukken goedkoper.  Laten we beginnen met het pallet; W7 in the buff. Dit is een pallet met daarin allemaal nude kleurtjes. 



De kleuren die erin zitten ga ik even opnoemen van links naar rechts, oftewel van licht naar donker. We beginnen met Buff, dan komt Camel, daarna Sand, Dust, Chocolate, Topaz, Earth, Storm, Silk, Wave, Thunder en tot slot Onyx. Persoonlijk vind ik de kleuren erg mooi.  Ook ziet het er niet goedkoop uit. Over het pigment ben ik best wel tevreden, het kleurt goed en blijft ook nog eens zitten. Over het kwastje dat erbij zit ben ik minder tevreden, maar voor 8,- vind ik persoonlijk dat je het ook niet hoeft te verwachten. Omdat ik de palletten voor marktplaat heb gehaald heb ik voor jullie winkels en sites opgezocht waar je de palletten ook verkrijgbaar zijn. Voor de winkels bij de op=op natuurlijk, hier kan je ze kopen voor 7.89 euro. Ook zijn ze bij DA filialen verkrijgbaar voor maar liefst €6,95 euro. Ook kan je ze natuurlijk online bestellen. Ik keek online en kwam uiteindelijk op deze website terecht; www.dermarolling.nl . Het is een super toffe site met allemaal make-up producten voor een betaalbare prijs. Neem zeker een kijkje want het is echt de moeite waard. 


Oh ja tot slot wil ik even melden dat ik de aankomende 3 weken ga werken, de artikelen komen wel natuurlijk online maar om 19;00 uur. Sorry hiervoor.
Bedankt voor het lezen en hopelijk vonden jullie het leuk <3
-xx Ilse


Geen opmerkingen:

Een reactie posten