vrijdag 19 juni 2015

Wenkbrauwen epileren

Hee,
We gaan het hebben over wenkbrauwen epileren. Dit kan nog best lastig zijn omdat je moet weten welk haartje je nou eigenlijk weghaalt. De wenkbrauw is ook nog eens een belangrijk deel van het gezicht. Dit bepaald de uitdrukking die je wilt geven.  Ik hoop dat ik jullie kan helpen hierbij. Nou laten we beginnen. 

1. Pak een penseel of een potlood en leg dit verticaal langs de neusvleugel. De haartjes aan het einde van het penseel is het begin van de wenkbrauw.
2. Leg het penseel vanaf de neusvleugel naar de rechterkant en leg het penseel zo dat het aan de boven zijde van de pupil ligt. Hierbij bepaal je waar het einde is van de wenkbrauw. 
3. Door het penseel vanaf het neuspunt te leggen kan je bepalen waar het einde van het wenkbrauw staartje eindigt. 
4. Als je weet waar je een haartje weg wilt trekken pak je de huid tussen 2 vingers en trekt dit strak. Om niet het verkeerde haartje mee te trekken, kam je met een borsteltje de wenkbrauwen omhoog. Dit is overzichtelijk en haal je niks verkeerd weg. 

Als tip wil ik geven maak de wenkbrauwen niet te kort of te dun. Het kan beter wat dikker zijn dan te dun want dat is ook niet mooi. Om de wenkbrauw extra aan te zetten kan je altijd nog wenkbrauw potlood of poeder gebruiken. Zorg er wel voor dat ze van dik naar dun toe lopen.

Dankjewel voor het lezen. 
Liefs Ilse <3


Neem ook eens het kijkje op het blog http://happinessisyourway.blogspot.nl/ Dit is een super leuk blog met daarin DIY, Fashion, Lifestyle en Food. Echt een aanrader! <3

2 opmerkingen:

  1. Ik heb de grootste moeite met wenkbrauwen epileren en bijtekenen dus ik kon wel wat tips gebruiken! Heel erg bedankt voor het complimentje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha ik ook hoor, mijn wenkbrauwen zijn af en toe echt een drama en voor dat complimentje geen probleem, als je elkaar al met de kleinste dingetjes kan helpen dan doe ik dat graag :)

      Verwijderen