vrijdag 12 juni 2015

W7 IN THE NIGHT

Hee lieve mensen,
Voor vandaag ga ik jullie het W7 in the night showen. Ik heb er weer erg veel zin in en jullie hopelijk ook dus let's begin --> 

Het pallet in the night ziet er van de buitenkant al super tof uit. Persoonlijk vind ik niet dat het er goedkoop uit ziet. En dan als je het doosje open maakt word ik weer verlieft op de kleuren die erin zitten. W7 is dan wel geen urban decay maar wel een goeie kopie hiervan. Ze hebben dit slim afgekeken. W7 trekt mensen aan omdat het goedkoper is maar de kwaliteit is niet slecht! Maar om niet af te dwalen van het onderwerp gaan we weer snel terug naar de kleuren ghehe :) Ik ga voor jullie de namen van de oogschaduw's opnoemen van links naar rechts :) Als eerste de kleur Dusty, dan volgen de kleuren Wonderland, Summer, Atlanta, Abracadabra, Top hat, Razzamataz, Lady luck, Laura e, Party pooper, Gate crash, Bologna. De kleuren zijn echt super mooi! 

Voor de winkels bij de op=op natuurlijk, hier kan je ze kopen voor 7.89 euro. Ook zijn ze bij DA filialen verkrijgbaar voor maar liefst €7,95 euro. Ook kan je ze natuurlijk online bestellen. Ik keek online en kwam uiteindelijk op deze website terecht; www.dermarolling.nl . Het is een super toffe site met allemaal make-up producten voor een betaalbare prijs. Neem zeker een kijkje want het is echt de moeite waard. 

 Bedankt voor het lezen en hopelijk weer tot volgende week! <3
-X Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten