maandag 13 juli 2015

Persoonlijke TAG

Hey!

Vandaag heb ik een TAG waar in ik heel veel persoonlijke vragen beantwoord, zo kunnen jullie mij een beetje beter leren kennen.
hope u like!

1. Heb je huisdieren?
Nee,  helaas! Ik had 2 tamme ratjes maar de laatste is helaas een korte tijd geleden overleden aan een tumor.

3. Noem 3 dingen die op het moment het dichtste bij je zijn.
Mijn Laptop, mijn schetsboek en mijn telefoon.

4. Hoe is het weer nu?
Heerlijk! bloedje warm voor Nederland! ik heb alleen geen idee hoe het weer is als dit artikel online komt, want je weet het maar nooit met Nederland!

5. Hoe laat was je vanochtend wakker?
Haha dit is een leuke, een vriendin bleef hier vannacht slapen en we hadden de wekker 10 uur gezet maar we werden 12 uur wakker.. Oeps! We waren er allebei totaal door heen geslapen! Normaal vind ik het helemaal niet fijn om zo laat wakker te worden, want je halve dag is al voorbij, Maar in de vakantie mag alles!

6. Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?
Gister ochtend.

7. Wat is de laatste film die je hebt gekeken?
Wat een toeval ik heb net met een vriendin de Smurfs 2 gekeken. haha Don't Judge.

8. Wat staat er in je laatste Appje?
Ik stuurde een foto van een app en daarbij stond "this one" niet heel boeiend dus haha

9. Wat is je ringtone?
Heel saai, maar het is gewoon het deuntje van Iphone.

10. Ben je wel eens in een ander land geweest?
Jaa zekerweten! reizen is een van mijn grootste hobby's. Ik ben al in heel erg veel landen geweest van Turkije tot Amerika!

11. Houd je van sushi?
Ja! Sushi is heerlijk, maar niet te veel dan word ik misselijk.

12. Waar doe je boodschappen?
Nou ik doe het niet zo zeer maar help mijn ouders wel is, onze spullen  komen meestal van Deen, Albert Heijn of Lidl.

13. Hoeveel broers en zussen heb je?
Ik heb 1 broer van 19, en 1 zus van 18. Ik ben de jongste dus!

14. Heb je een computer of laptop?
Ik ben van de laptop! haha kan je veel makkelijker meenemen overal waar je maar wilt!

15. Hoe oud word je met je volgende verjaardag?
Toepasselijk, bij de 15e vraag, want ik word 1 augustus 15! woohoo.

16. Draag je een bril of lenzen?
Ik had al vanaf ik 1 jaar was een bril! en sinds een jaar geleden ben ik lenzen gaan dragen zoveel fijner! je kan lekker elke zonnebril op die je wilt!

17. Verf je je haar?
Nee! ik heb nog nooit mijn haar geverfd, ik zou ook niet weten welke kleur mij zou staan, al vind ik donker paars haar zo geweldig mooi!

18. Wat zijn je plannen vandaag?
Mijn koffer inpakken! Ik weet niet wanneer dit artikel geĆ¼pload word maar misschien ben ik dan alweer terug van vakantie.

19. Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
poeh.. dat is lastig, ik denk een paar weken terug, toen ik mijn beste vriendin in Zweden zo erg mistte, ik keek terug naar onze avonturen en foto's dat ik het even niet meer droog kon houden. Wat zou ik haar graag weer een knuffel willen geven...

20. Wat is je favoriete pizza beleg?
Mozzarella en pesto Yum!

21. Eet je liever een hamburger of een cheeseburger?
Cheeseburger, geen idee waarom maar daar zou ik sneller voor kiezen. Misschien hou ik iets te veel van kaas ghehe

22. Heb je wel eens een nacht door gehaald?
Ja laatst nog! ik was met 2 vriendinnen op een klein strandje in de avond, en het was nog zo lekker warm! de lucht was heel helder en windstil. Heerlijk. We gingen tussendoor nog even naar de Mac en zijn we daarna weer terug gegaan en zijn we bij een kampvuur gaan zitten. rond 2 uur zijn we naar 1 van ons huis gefietst en vreemd genoeg hadden we nog steeds energie! Haha een nacht om nooit te vergeten.

23. Wat is de kleur van je ogen?
Blauw, daar ben ik wel blij mee.

24. Proef je verschil tussen Pepsi en Coca Cola?
Nee, denk het niet drink eigenlijk nooit Pepsi en als ik het drink merk ik niks.

25. Van welke muziek hou je?
Ik ben zo iemand die van rustige akoestische muziek houd, van die hele mooie unieke stemmen zoals Gavin James, James Vincent McMorrow, Matt Simons, Ed Sheeran, Sam Smith. die trant. geweldige artiesten <3

Dit was het! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mij een beetje beter te leren kennen en kunnen zien wat ik doe en waar ik van hou.

~Love Yara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten