vrijdag 17 juli 2015

W7 LIGHTLY TOASTED

Hee mensen, 

We zijn ondertussen alweer een week verder en besloot het pallet; W7 lightly toasted met jullie te delen. Dit pallet bevat allemaal nude tinten. Ook hier zit er weer een kwastje bij. Over het kwastje geldt het zelfde als de vorige keer, het kwastje is niet mijn favoriete. Maar de kleuren zijn weer geweldig <3. Het pigment pakt goed op de huid en je ziet het erg goed. Dit is zeker geen miskoop.  

Ik ga de kleuren van rechts naar links opnoemen dus van licht naar donker. We beginnen met Teddy bear, dan komt Wonderland, daarna volgen de kleuren Cracker, Happy, Lady luck, Twister, Di Di, Delilah, Magic, Its a dream, Up in smoke en tot slot Dawn.

De kleuren vind ik hartstikke mooi en ben super tevreden. Ook heb ik even voor jullie online en in de winkels gekeken naar w7 palletten. 

Voor de winkels bij de op=op natuurlijk, hier kan je ze kopen voor 7.89 euro. Ook zijn ze bij DA filialen verkrijgbaar voor maar liefst €6,95 euro. Ook kan je ze natuurlijk online bestellen. Ik keek online en kwam uiteindelijk op deze website terecht; www.dermarolling.nl . Het is een super toffe site met allemaal make-up producten voor een betaalbare prijs. Neem zeker een kijkje want het is echt de moeite waard. 

Heel erg bedankt voor het lezen <3
-xx Ilse

 Social media:
Twitter:
Persoonlijk: @Ilsekusjx
Persoonlijk: @Yaraa._
Gezamelijk: @YaraIlse

Instagram:
Persoonlijk: @Ilsekusjx
Persoonlijk: @Yaraa._

Tekenaccount: @Yara_.art



Geen opmerkingen:

Een reactie posten