vrijdag 24 juli 2015

W7 IN THE NUDE

Hee lieve mensen,
Welkom bij een review van het w7 pallet in the nude. Nja de titel zegt het al het is echt een nude pallet met hierin glitter oogschaduw's maar ook matte varianten. Het is een heel mooi pallet en voor de mensen die van paarse oogschaduw's houden, dit is dan echt een must have! ik zelf ben gek op nude oog looken maar ook dit geld wel ieder voor zicht ghehe :) Het pallet bevat 12 fantastische kleuren, genaamd; Latte, Angel, Venice, Marilyn, Copper pot, Sun kissed, Alice, Bad manners, Coffee cup, Mud slide, Tokyo en Fashionista.
 
Over de oogschaduw zelf is het pigment echt prachtig. De kleur blijft mooi en lang zitten en je zit het gelijk zitten. Zelfs voor de mensen die het onzin vinden om geld aan w7 palletten uit te besteden zeg ik toch: DOEN!! Met zulke mooie kleuren kan je iedereen blij maken. 

De palletten zelf heb ik van Marktplaat maar ik heb voor jullie wat dingen opgezocht om ook deze palletten te kunnen aanschaffen. Voor de winkels bij de op=op natuurlijk, hier kan je ze kopen voor 7.89 euro. Ook zijn ze bij DA filialen verkrijgbaar voor maar liefst €7,95 euro. Ook kan je ze natuurlijk online bestellen. Ik keek online en kwam uiteindelijk op deze website terecht; www.dermarolling.nl . Het is een super toffe site met allemaal make-up producten voor een betaalbare prijs. Neem zeker een kijkje want het is echt de moeite waard. 

Heel erg bedankt voor het lezen :)
-X Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten