zondag 26 juli 2015

Mijn reis naar Egypte!

Hi Guys!
Ik heb 2 weken rondgehuppelt in Egypte!
Het was echt een geweldige vakantie en ik ga jullie er nu van alles over vertellen!

We kwamen aan in een mega groot hotel! We wisten echt niet waar we moesten kijken, ik zat op een kamer met mijn zus, super schoon en super fijn!

We kwamen in het donker aan, dus we hadden nog geen idee hoe onze kamers zaten, tot we de volgende dag wakker werden en dit uitzicht zagen op het balkon! Mega tof!

We gingen voor het eerst met de boot mee en snorkelen in de zee! Ik had mijn onderwater camera mee en oh men oh men wat was het vet!! ik heb nog nooit zulke mooie vissen gezien.

Savonds zaten we in de Peanuts bar, daar ging iedereen naar toe als de show was afgelopen, het was daar super gezellig! Elke avond muziek en gekke mensen.

We hebben ook een boottrip gemaakt door de Lacunes! Dat zijn allemaal stukjes zee, beetje moeilijk uit te leggen maar het was in iedergeval super mooi! Het water is daar zo mooi blauw, dat fleurt alle foto's op.

We hadden super leuk contact met de animatoren! En toen ze ontdekte dat ik tekende wilde ze allemaal een portret! Haha super leuk, ik heb er even 2 uitgekozen maar ik heb er in totaal 6 gemaakt! Super leuk om te zien hoe blij ze er mee waren en hoe dankbaar. <3


We hebben ook een uur rondgetourd met TukTuks! Haha dat is echt geweldig, hoe ze daar mee over de weg scheuren. Super leuk om wat meer van de omgeving te zien!

We hadden ook een huiskameel op het resort! Haha geweldig die beesten.

Let alsjeblieft niet op mijn haar want dat zit echt vreselijk, maar let om de mensen. Zoals ik al zei hadden we super leuk contact met de mensen daar, de bovenste was de DJ echt super lief persoon en veel lol mee gehad, hem heb ik zelfs 2 keer getekend! Hij verdiende het. <3 en de andere, hij is echt onze vriend geworden in deze vakantie, ik zal hem sowiezo nooit vergeten, wat heb ik een lol gehad met hem! Elke dag kwam ie wel weer naar ons toe, en hij zei ook dat ie ons oprecht mist... Meh ik wil terug ik mis iedereen daar! 

Natuurlijk lag je ook vaak genoeg aan het strand of aan het zwembad, het was eigenlijk te warm om iets actiefs te doen. Het was namelijk iedere dag rond de 38 graden, heeeerlijk! Zolang er een zwembad in de buurt is. Haha.

Uiteindelijk zijn we nog een keer met de boot mee gegaan om te snorkelen en we hebben weer prachtige dingen gezien! Echt te bizar om in real life met je eigen ogen mee te maken. Wauw wat een wereld.

Uiteindelijk was het natuurlijk ook weer tijd om naar huis te gaan... Ik moet eerlijk zeggen dat ik er denk ik nog nooit zoveel moeite mee gehad heb. We hadden het zo leuk met iedereen daar.. De obers, de animatoren, de DJ, het badmeestertje. Het was echt een geweldige vakantie om nooit te vergeten! 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om een kijkje te nemen in mijn vakantie! Ik vond het in iedergeval leuk om te schrijven.

Love~ Yara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten