donderdag 3 september 2015

Poly Palette

Hi mensen,
Al een tijdje ben ik mijn eigen haarkleur zat en wou graag weer eens wat anders :) Om te beginnen ben ik naar de kapper geweest en heb er 10 cm af laten knippen. Dit was omdat ik een blonde dip dye had en het blonde zat was. Ook omdat ik er dan met een andere haarkleur overheen ga maar het blonde natuurlijk lichter word maar dat is logisch :)

Afgelopen week ben ik naar de Kruidvat geweest en heb haarverf van het merk Poly Palette gekocht, de kleur dat ik het wil verven is donker robijnrood. Het product nummer is 389. Op de verpakking staat dat het tot 8 weken houdt... een uitspoel dus :) Met permanent ben ik altijd bang voor de uitgroei en vind dat echt verschrikkelijk. Ook is het product zonder ammoniak, daar ben ik zeker een voorstander van! Het beschadigt je haar minder en laat het niet zo erg stinken. Het rook zelf lekker :). Wel raadt ik je aan om het product in het spuit tubetje te laten. Ik deed dit de eerste keer niet en me witte muur is nu rood :(. Heb daarom een nieuw pakje verf moeten kopen. Omdat ik haar hebt tot me schouders was 1 pakje genoeg maar als je lang haar hebt raad ik je wel 2 pakjes aan.

In de verpakking zelf zit een kleurtube, een spuit met het spul dat ervoor zorgt dat de kleur blijft zitten, een gebruiksaanwijzing, een conditioner en handschoenen. Het intrekken duurt 20 minuten. Dat valt dus hartstikke mee en onder tussen kan je makkelijk wat anders doen :). Alleen het uitspoelen duurde erg lang... opgeven moment dacht ik volgens mij is dit niet goed hoor en zie je er zometeen helemaal niks meer van... Maar de kleur zit er en ben er super blij mee!! De kosten zijn €6.49.

Op de site van kruidvat stond;
Deze glossy haarkleuring met hydraterend jojobamasker, geeft je haar een levendige kleur en schitterende glans. Schwarzkopf Poly Palette Perfect Gloss 389 Donker Robijnrood Haarkleuring bevat geen ammoniak en houdt tot 8 weken.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben gehad :D en laat weten of jij je haar al wel eens gekleurd hebt :)

Tot volgende week! Ilse

1 opmerking:

  1. dit is geen uitspoel. deze verf blijft echt 8 eken in je haar zitten. ik heb nu de zwarte kleur in mijn haar. die is dus niet zwart maar blauw. ik heb al verschillende dingen geprobeerd maar het werkt niet.
    het is geen uitspoel.

    BeantwoordenVerwijderen