maandag 31 augustus 2015

De vragen die niemand vraagt TAG!

Hi!
Ik zag deze tag bij VersusA, en vond hem eigenlijk wel heel erg leuk! De titel legt het al uit, de vragen die niemand stelt! Let's go.

1 Slaap je met je deur open of dicht?

Mijn deur is eigenlijk altijd dicht, zowel s'nachts als in de middag, ik vind dat heel fijn, gewoon op mezelf, lekker mijn eigen muziek op zonder dat mensen zich er aan ergeren. En niet iedereen hoeft zomaar binnen te komen huppelen. Haha :) 

2 Neem je mini shampoo flesjes en zeepjes mee uit hotels?

Haha dit vond ik wel een leuke vraag, ik kom in heel veel hotels, er liggen vaak de raarste dingen in de badkamer, van condooms tot tandeborstels. (Wel allemaal verpakt en schoon) Het is voor nood, als mensen het zijn vergeten bijvoorbeeld, dat je in iedergeval nog een backup heb. Ik heb ooit een tandeborstel meegenomen maar meer ook niet.

3 Heb je ooit een straatnaam bord gepikt?

Nee... Ik zou ook niet weten waarom je dat zou doen. Hahaha. Ik heb er wel eens aan gehangen maar nooit meegenomen.

4 Gebruik je ToDo lijstjes?

Nee eigenlijk niet, maar zou t eigenlijk wel moeten doen want het is zo handig!
Soms wel als ik echt heel veel dingen te doen heb.

5 Heb je sproeten?

Ja.. Hellaas wel

6 Heb je ooit in de bosjes geplast?

Ja, maar toen was ik nog heel klein, dan mag het van mij. Haha

7 hoe groot is je bed?

Euhh, geen idee. Het is een standaard bed van de Ikea, en je kan hem uitschuiven tot een 2 persoonsbed.

8 Ben je lui?

Soms, niet altijd alleen als ik echt dood moe ben en gewoon liever de hele dag Netflix kijk in me bed met een bak popcorn.

9 is er iets waar je je aan ergert?

Ja, dat ik mijn kamer nooit 'troepvrij' kan houden, ik heb het toevallig gister opgeruimd maar binnen een paar dagen liggen er overal weer spullen. Geen idee hoe ik het toch elke keer weer doe, maar vind het iritant.

10 Kauw je op potloden of pennen?

Nee gatver! Ik vind het heel vies en ook zonde! Kauw maar lekker op een kauwgompje. 

11 Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?

Nee haha! Zie het al voor me. Ik zat lekker op ballet, hoe vind je die.

12 Kijk je nog wel eens tekenfilms?

Nee, vroeger wel heel veel. Maar nu niet meer vind het te overdreven, okal is het wel mooi gemaakt.

13 Tel je de treden als je de trap op loopt?

Nee waarom zou je dat doen? 

14 Wat voor kleur heeft je kamer?

Paars met grijs.. Maar vind het echt niet mooi, in de eerste klas was dit leuk maar nu zou ik het liefst alle muren wit schilderen en het opfleuren met schilderijtjes en fotolijstjes!

15 Heb je huisdieren?

Jaaa! 2 vissen die ik op me verjaardag van Ilse heb gekregen. Hahahah lang verhaal.

Dit was het!
Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden en bedankt voor het lezen! 

~ Yara






Geen opmerkingen:

Een reactie posten