donderdag 6 augustus 2015

The Beauty Tag

Hee people,                                                                        Vandaag een artikel met daarin 16 vragen over make-up. Deze tag had ik op Mascha haar beautyblog gezien en vond hem wel erg leuk, ik heb de leukste vragen eruit gehaald dus let's begin <3
1. Hoe vaak per dag was je je gezicht ?                 2 keer per dag, 's ochtends als ik wakker word en 's avonds voordat ik ga slapen.
2. Wat is je huidtype (vettig, droog…)?                                                                   Ik heb een gecombineerde huid, de T-zone van mijn gezicht is wat vetter en de rest van het gezicht wat droger,. (Met de T-zone bedoel ik het voorhoofd, de neus en de kin.) Ook heb ik hierdoor op mijn neus vaker ook last van puistjes. 
3. Scrub je wel eens?
                                                                                                        Ja sowieso 1 keer per week! Ik heb 2 scrubs van de action, 1 voor het gezicht en de hals en 1 voor het lichaam, maar waarom heb je er 2 ? Nou die voor het gezicht is wat zachter en wat minder ruw. De huid op het gezicht is dunner dan bijvoorbeeld de huid van je arm. 
4. Welke dagcrème gebruik je?
                                                                                   Een dagcrème van de Hema, het is een dagcrème in een tube en is geschikt voor alle huidtypes. 
5. Heb je sproeten?
                                                                                                           Alleen in de zomer omdat de zon er dan op schijnt en dan vooral op mijn wangen en op mijn neus haha.
6. Welke foundation gebruik je?                                                                                 Ik ben gestopt met foundation te gebruiken. Nu dat het zomer word ik al een wat bruiner door de zon en vind het daarom dus niet nodig. 
7. En welke concealer?                                                                                                   Een concealer van Essence.
8. Weet je wat je ondertoon-kleur is?                                                                       Ja ik ben van mezelf wat meer geel. 
9. Wat vind je van valse wimpers?                                                                               Ik vind het geweldig! Het gene dat je hoeft te doen is ze opplakken en de meeste blijven de hele dag zitten. Voor mensen die langere wimpers willen is dit echt een great option! 
10. Welke make-up tools gebruik je voor het aanbrengen van je make-up?                                                                                                                                       Kwasten van Oriflame.
11. Gebruik je een basis of primer voor de ogen?                                               Alleen als ik oogschaduw opdoe... en als ik oogschaduw op die gebruik ik die van Essence.
12. En voor het gezicht?                                                                                                 Voor het gezicht gebruik ik de primer ook alleen maar voor feestje maar ik gebruik er 1 van Hema. 
13. Welke make-up misser vind je verschrikkelijk?                                          Uhm... Teveel mascara, dit kan erg mooi zijn maar zodra ik de klontjes al zie hangen dan denk ik wat heb jij vanochtend gedaan. Ook teveel foundation vind ik niet mooi en dan zeker niet als je het niet goed uitsmeert of in een verkeerde kleur je foundation koopt. Mensen neem altijd je nek mee!
14. Als je het huis maar met één make-up item kon verlaten, wat zou het dan zijn?                                                                                                 Wenkbrauwpotlood denk ik. 
15. Verlaat je wel eens je huis zonder make-up op?                                           Af en toe, als ik bijvoorbeeld even snel mee ga boodschappen doen of mijn hondjes ga uitlaten, maar over het algemeen doe ik altijd wel een klein beetje mascara bijvoorbeeld op.
16. Wat vind je van make-up?                                                                                     GEWELDIG!!
Heel erg bedankt voor het lezen en hopelijk vonden jullie het interessant. Natuurlijk mogen jullie de tag overnemen en als er vragen zijn jullie kunnen ons altijd mailen :). 
-Xx Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten