maandag 24 augustus 2015

Tekentafel?

Hey Guys!
Als eerste, sorry dat er vorige week geen artikel online kwam! Ik was compleet inspiratie loos.

Maar ik ben er weer! En vandaag ga ik het hebben over een werk plek, want alle tekenaars, kennen het. Een goede werkplek is het fijnste wat er is. 

Mijn situatie, ik heb best een kleine kamer, dus er past geen uitgebreide grote tafel in waar je lekker aan kan werken, ik had gewoon een simpel wit bureautje, maar omdat ik mijn bureau nooit rommelvrij kan houden schiet dat bij mij niet op, overal liggen pennen, potloden, blaadjes. 
Totdat ik het vaste klanten krantje van de webshop Van Beek Art Suplies binnen kreeg! Ik bladerde er even door heen en toen, kwam ik bij de tekentafels, ik was verkocht, wauw! Ik had daar nog nooit over nagedacht! 

En aangezien, ik met Ilse in de vakantie heb gebollenpeld, en ik jarig was had ik makkelijk het geld! 

Sorry voor de slechte kwaliteit, maar hier krijg je een beetje een beeld van wat ik bedoel. Deze zijn allemaal bij Van Beek te koop.



Dit is degene die ik heb! Het is super fijn dat je schuin kan tekenen, dan kan je het goed zien en heb je duidelijk overzicht. En aan de zijkanten heb je allemaal vakken waar je je spullen in kwijt kan, hoe chill! 

Hier heb ik zo rond de €200 voor betaald, niet goedkoop maar ben er mega blij mee! Ik keek net even en nu zijn ze afgeprijsd! Dus ben je geïnteresseerd wees er snel bij! Ik heb zeker geen spijt.

Als je wilt weten waar je deze kan kopen, kan je naar www.vanbeekart.nl gaan, daar vind je het allemaal! 

Het is wat anders dan normaal, maar ik hoop dat jullie het alsnog leuk vonden!
P.s dit is niet gesponsord. :)

Love ~ Yara



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten