maandag 10 augustus 2015

Instagram TAG!

Hi!
Vandaag heb ik de Instagra TAG voor jullie, het zijn allemaal vragen over jou instagram foto's die op het moment op je Instagram staan! Let's go!

• Wat is je laatst geplaatste foto op Instagram? 

Dit was Zaterdag avond, my birthday party! Het was super gezellig, we sliepen in allemaal tenten en hadden super veel lol! 

• Wat is je allereerste foto op Instagram?
Dit is al weer ffies geleden, in het prachtige Amsterdam! I love it.

• Wat is de allerleukste foto van jezelf op Instagram?

Ik denk dat dat wel deze is, je ziet me hoofd niet, maar je ziet toch veel van mijn persoonlijkheid en dat vind ik leuk. 

• Bij welke instagram foto krijg je terplekke heimwee? 

Dit zijn er sowieso meerdere!

Dit moment, was mijn allebeste vriendin uit Zweden in Nederland! En hebben we de gekste dingen gedaan, dat was echt een geweldige tijd.

London! I want back! Het was zo super vet! Ik wil zeker nog een keer terug met de zelfde mensen.


En Egypte.. Daar heb ik misschien nog de meeste heimwee van, het was zo ontzettend leuk en gezellig daar, ik mis de mensen zo! Iedereen was zo vriendelijk en hebben we zoveel lol mee gehad! En natuurlijk de omgeving en het weer. Geweldige vakantie. Ik zal dit nooit vergeten!

• Op welke foto heb je de meeste Likes?

Dat is deze, dat had ik niet verwacht! Het is best een tijdje geleden, maar hier had ik 90 likes op. Tof!

• Welke foto bewerkings app(s) gebruik je?
Ik gebruik er eigenlijk maar 1 en dat is VSCO cam, geweldig mooie effecten! Als je hem nog niet kent zeker even checken! Hij kan op Android en IOS.

• Wat is jou meest gebruikte hashtag op Instagram? 
Volgensmij is dat #fun want op heel veel foto's heb ik gewoon fun! Hahaha.

• Om welke foto op je Instagram kan jij het hardst lachen?

Haha, dat is deze! Dit was pas een avond, ik was met 2 vriendinnen op een klein strandje gaan zitten bij ons in de omgeving, maar dat liep uit, toen zijn we maar naar de Mac gegaan rond half 2 en weer terug en daar nog een kampvuur gekaapt van mensen die weg gingen, het werd uit eindelijk rond 3 uur dat we terug gingen en we hadden de grootste lol! een avond om nooit te vergeten. 

Dit was het! Ik had de TAG gezien bij Teske De Schepper, super leuk! Ik hoop dat jullie hem leuk vonden. 
Bye! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten